Aktualności
Złoty Standard w Obsłudze Klienta
Z wielką przyjemnością pragniemy się podzielić z Państwem informacją, że dołączyliśmy do elitarnej grupy hoteli wyróżnionych przez Złoty Standard w Obsłudze Klienta.
Hotel uzyskał najwyższe noty w ramach przeprowadznego audytu Złoty Standard w Obsłudze Klienta - wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii.
Audyt obejmował ocenę funkcji przedsiębiorstwa w obszarach:
- obsługa klienta
- działania marketingowe
- polityka cenowa i promocje
- budowanie potencjału organizacji
Logo Złotego Standardu w Obsłudze Klienta wyróżnia obiekty przyjazne zarówno klientom biznesowym jak i rodzinom z dziećmi, których usługi są świadczone na najwyższym poziomie.
Przede wszystkim jest to także potwierdzenie indywidualnego charakteru obiektu, o który pracownicy hotelu i jego zarząd dbają każdego dnia.
Drogi Gościu przyjedź i przekonaj się sam!
Zapraszamy!