Hotel przyjazny dla zwierząt

FAQ dla Par Młodych | Hotel Badura Wadowice

Najczęściej Zadawane Pytania przez Pary Młode

Wszystko, co warto wiedzieć przed organizacją wesela w Hotelu Badura

1. Czy Wasza kuchnia oferuje potrawy dla osób ze specjalną dietą, np. bezmięsną, bezglutenową, bez laktozy?
Dla osób ze specjalną dietą przygotowujemy inną wersję dań. Para Młoda przy końcowych ustaleniach przekazuje informację o ilości osób ze specjalną dietą oraz wskazuje ich miejsca przy stolikach.
2. Czy można dostarczyć własne wyroby na stół wiejski, np. wędliny, nalewki?
Nie przyjmujemy własnych wyrobów Pary Młodej na wiejski stół. Alkohol musi posiadać polską akcyzę – bez niej zostanie zwrócony.
3. Czy w przypadku przywiezienia na wesele swojego alkoholu obowiązuje opłata korkowa?
Tak – 1000 PLN niezależnie od ilości oraz rodzaju.
4. Czy za ewentualne szkody (np. stłuczony talerz) trzeba będzie zapłacić?
Za szkody nieumyślne nie pobieramy opłat. Wyjątkiem są umyślne szkody lub braki w wyposażeniu. Informujemy o tym Parę Młodą do 1 dnia po weselu.
5. Jaki jest koszt przedłużenia wesela?
Za każdą rozpoczętą godzinę po 5:00 pobieramy opłatę 500 zł. Godzina rozpoczęcia przyjęcia zależna jest od ceremonii ślubnej.
6. Jakie są jeszcze możliwe dodatkowe koszty wesela?
Koszty zależą od dodatkowych atrakcji, rezerwacji pokoi, aranżacji sali. Nie pobieramy ukrytych opłat jak np. za utylizację czy opakowania do jedzenia na wynos.
7. Czy pozostałe jedzenie i picie będzie można zabrać?
Tak – można je odebrać do godziny 10:00 dnia następnego. Nie wydajemy jednak zup ani potraw, które nie nadają się do ponownego spożycia.
8. Do kiedy trzeba podać ostateczną liczbę gości?
Nie później niż 14 dni przed przyjęciem weselnym.
9. Czy ceny zapisane w umowie mogą ulec zmianie?
Tak – w umowie znajduje się zapis o możliwości podwyżki do 15% względem daty podpisania, np. z powodu wzrostu kosztów produktów.
10. Jakie są konsekwencje finansowe odstąpienia od podpisanej umowy?
W przypadku rezygnacji zatrzymujemy zadatek wpłacony przez Parę Młodą.
11. Czy w tym samym terminie mogą odbywać się również inne imprezy?
Tak, dysponujemy 3 salami i nasz obiekt przystosowany jest do realizacji kilku niezależnych przyjęć jednocześnie. Mamy osobne wejścia, toalety, wygłuszone ściany. Jeżeli chodzi o wesela, organizujemy maksymalnie dwa w jednym dniu.
12. Jaka jest najmniejsza liczba gości, dla której można u Was zorganizować wesele?
Dla Sali Balowej minimalna liczba osób wynosi 90. W przypadku mniejszej liczby osób niż 90 mnożymy brak osób przez cenę wybranego menu, co daje nam pulę do wykorzystania na usługę gastronomiczną w dniu przyjęcia.
13. Czy ceny w zależności od sezonu/dnia tygodnia różnią się?
Tak. Mamy przygotowaną inną propozycję menu. W menu tygodniowym obowiązują ceny od 300 zł, a w menu od listopada do marca obowiązuje rabat -10% ceny.
14. Czy koszt wynajęcia sali weselnej liczony jest osobno?
Nie pobieramy dodatkowej opłaty za wynajem sali weselnej.
15. Jaka jest cena za tzw. „talerzyk”, czyli opłata za menu dla 1 osoby dorosłej?
Cena ta zależy od wybranego pakietu, bufetów oraz atrakcji dodatkowych, które proponujemy.
16. Ile kosztuje „talerzyk” dla dzieci i jakie są stawki w zależności od wieku?
Za dzieci do lat 3 nie pobieramy opłaty. Natomiast cena za posiłki dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat wynosi 60% kwoty wybranego menu.
17. Jaka jest cena „talerzyka” dla usługodawców weselnych, takich jak zespół, fotograf, czy kamerzysta?
Za obsługę wesela (zespół muzyczny, fotograf, kamerzysta) pobieramy opłatę w wysokości 60% stawki menu (do 8 osób).
18. Czy za serwowanie tortu lub bufetu słodkiego zamówionego w zewnętrznej cukierni trzeba dopłacić?
Nie pobieramy opłaty dodatkowej za pokrojenie tortu. Pobieramy opłatę za serwis bufetu słodkiego w wysokości 250 PLN. Cukiernia zewnętrzna zobowiązana jest do dostarczenia próbek, pater, oznaczenia bufetu nazwą/logo.
19. Czy menu można modyfikować?
Tak. Para Młoda może wprowadzić modyfikację w menu, po wcześniejszej konsultacji i akceptacji propozycji przez obie strony.
20. Czy jest możliwość degustacji menu i jaki jest jej koszt?
Ustalenie indywidualne – termin i koszt degustacji ustalany jest z Parą Młodą.
21. Czy w umowie jest zapis o sile wyższej, np. epidemii?
Tak, umowa zawiera standardowy zapis o sile wyższej. Dodatkowo obowiązują też przepisy ustawowe chroniące Parę Młodą w takich sytuacjach.
22. Ilu kelnerów będzie obsługiwać naszych gości?
Zazwyczaj jeden kelner przypada na 25–30 gości. Liczba obsługi dostosowana jest indywidualnie.
23. Czy jest ktoś, kto wspiera nas przy organizacji wesela?
Tak – do dyspozycji jest certyfikowany Wedding Planner, który wspiera Parę Młodą do dnia wesela oraz czuwa nad przebiegiem przyjęcia.
24. Od której godziny można wejść na salę w dniu wesela?
Zazwyczaj od godziny 10:00, ale dokładna godzina ustalana jest indywidualnie na podstawie planu dnia.
25. Jakie są możliwości ustawienia stołów?
Oferujemy stoły okrągłe i prostokątne. Rekomendujemy do 20 osób przy stole okrągłym i do 10 osób przy prostokątnym, z uwagi na komfort gości.
26. Czy w hotelu dostępny jest sejf?
Tak, sejf znajduje się w pokoju hotelowym Pary Młodej.
27. Co w przypadku złej pogody, jeśli planowany jest ślub plenerowy?
Zabezpieczamy alternatywną salę, w której może odbyć się uroczystość w razie niepogody.
28. Czy posiadacie awaryjne źródło zasilania?
Tak – obiekt wyposażony jest w agregat prądotwórczy.
29. Czy współpracujecie z dekoratorami i florystami?
Tak – mamy sprawdzonych podwykonawców i chętnie polecamy ich Parze Młodej.
30. Czy pomagacie w przygotowaniu papeterii (menu, lista gości)?
Tak – możemy pomóc w tym zakresie, choć zalecamy spójne zaprojektowanie wszystkich elementów papeterii przez Parę Młodą.
31. Jak wygląda organizacja ślubu cywilnego w plenerze?
Organizacją urzędnika zajmuje się Para Młoda. Uroczystość może się odbyć w wybranej części ogrodu – jesteśmy otwarci na sugestie.
Masz inne pytanie? Skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!


Sprawdź również:

SALA WESELNA

MENU WESELNE

USŁUGI DODATKOWE

POKOJE DLA GOŚCI

DEKORACJE ŚLUBNE

Zapewniamy indywidualne podejście i dbamy o każdy szczegół, aby Twój pobyt był niezapomniany.Doświadcz wyjątkowej gościnności i obsługi w naszym hotelu.

Imprezy okolicznościowe

+48 790 708 709

Recepcja hotelowa

+48 33 873 12 40