Aktualności

Zabawa Andrzejkowa 2020 r.
Zabawa Andrzejkowa 2020 r.

Serdecznie zapraszamy 28 listopada do Hotelu Badura***.
Gwarantujemy wyśmienite jedzenie i zabawę z Dj-em do białego rana.

więcej >

Regulamin funkcjonowania Hotelu/zasady zapewnienia bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem COVID-19
Regulamin funkcjonowania Hotelu/zasady zapewnienia bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem COVID-19

Otwarcie Hotelu Badura ***
4 maja w ramach II etapu luzowania restrykcji bardzo ostrożnie otwarliśmy dla Państwa Hotel Badura ***

więcej >

DZIEŃ KOBIET 7 MARCA 2020 R.
DZIEŃ KOBIET 7 MARCA 2020 R.

Miłe Panie "z miłości do piękna" Hotel Badura zaprasza jak co roku, dnia 7 marca o godz. 20:00 na szaleństwo z okazji Waszego święta

więcej >

Pokaż wszystkie aktualności

Wesele - korzystna oferta

Dowiedz się więcej o promocji weselnej listopad - marzec

tel. 790-708-709

Aktualności

Regulamin funkcjonowania Hotelu/zasady zapewnienia bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem COVID-19


Otwarcie Hotelu Badura ***
4 maja w ramach II etapu luzowania restrykcji bardzo ostrożnie otwarliśmy dla Państwa Hotel Badura ***


Otwarcie obiektu wiąże się z wprowadzeniem wielu standardów i wytycznych ustalonych przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS.

Celem wdrażanych procedur jest zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla pracowników (obsługi) oraz gości Hotelu. Minimalizowanie ryzyka zakażenia Gości oraz innych osób z zewnątrz, w tym dostawców. Ograniczenie liczby kontaktów na terenie Hotelu w danym przedziale czasowym, w ramach zabezpieczenia przed ryzykiem zakażenia. Kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.

Zapewnienie bezpieczeństwa w Hotelu Badura ***

  1. Umieściliśmy w widocznym miejscu przed wejściem do Hotelu i w recepcji informację o maksymalnej liczbie klientów  mogących jednocześnie przebywać  w danej części obiektu. Umieściliśmy szybę ochronną/przeciwwirusową w Recepcji Hotelu.
  2. Umieścilimy na terenie Hotelu dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne dla Gości, a w szczególności przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji, przy wejściu do windy, punktów gastronomicznych oraz przy wyjściu z toalet.

3.Zapewnimy możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji.

  1. Wywiesiliśmy w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a  przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.  
  2. Zapewnimy sprzęt i środki oraz będziemy monitorować codzienne prace porządkowe, ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni dotykowych - poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w pomieszczeniach pracy i w pomieszczeniach do spożywania posiłków będziemy przestrzegać wymaganego dystansu przestrzennego między personelem a gośćmi (minimum 2 metry).
  3. Ograniczymy do minimum czas przebywania gości przy recepcji (preferowana forma płatności karta ).
  4. Ustaliliśmy i będziemy kontrolować maksymalną liczbę gości  w hotelu– na podstawie liczby dostępnych pokoi.
  5. Wyłączymy z użytkowania pomieszczenia takie jak: kącik zabaw dla dzieci, sala regionalna/bilard, w których mogą tworzyć się skupiska ludzi, do czasu wejścia w kolejną fazę odmrażania. Umożliwimy korzystanie z w/w przestrzeni w sytuacji wynajęcia na wyłączność przez gości hotelu wspólnie zakwaterowanych.
  6. Istnieje możliwość użytkowania sal konferencyjnych na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa (zachowanie dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 m odległości osoby od osoby. 
  7. Obowiązywać będzie bezwzględny zakaz przebywania w Hotelu osób nie zakwaterowanych. 
  8. Będziemy na bieżąco dezynfekować, nie rzadziej niż co godzinę, ogólne toalety, windę, blat recepcyjny (po każdym Gościu), klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów, urządzenia w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni .
  9. Będziemy precyzyjnie dozować profesjonalne środki myjące w każdym pokoju. 
  10. Rutynowe sprzątanie pokoi/tzw.: pobyty odbywać się będą tylko na specjalne życzenie Gościa. 
  11. Po każdym Gościu będziemy przeprowadzać rutynowe sprzątanie pokoju i dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparć krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki oraz po sprzątnięciu pomieszczenia – będziemy ozonować wnętrza !!!
  12. Pokój będziemy ponownie wynajmować po zakończeniu dezynfekcji w okresie zgodnym z instrukcją urządzenia służącego do ozonowania, zaleceń producenta zastosowanej  technologii.
  13. Personel sprzątający będzie wyposażony w przyłbice i rękawiczki. Pościel i ręczniki będą prane w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Prane i dostarczane będą w reżimie sanitarnym.
  14. W Hotelu obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  15. W miarę możliwości będziemy systematycznie wietrzyć wszystkie pomieszczenia Hotelu bądź będziemy ozonować powierzchnie wspólne, w wyznaczonych zakresach czasowych. 
  16. Funkcjonowanie restauracji  i barów hotelowych w reżimie sanitarnym (z uwzględnieniem zakazu organizowania posiłków w formie bufetu). 

Posiłki będą w formie tylko serwowanej, tylko dla Gości Hotelu w przestrzeni restauracji z zachowaniem minimum 2 m odległości między osobami spożywającymi posiłek lub dostarczane do pokoju. 

  1. W związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 Hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu.
  2. Wyznaczymy oraz przygotujemy (m.in. wyposażone w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) pomieszczenie lub pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
  3. Przygotujemy i umieścimy w określonym miejscu (łatwy dostęp) potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych. 
  4. Poinformujemy wszystkich Gości oraz potencjalnych klientów Hotelu o procedurach bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID-19 w obiekcie.

Zarząd Hotelu będzie Państwu wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa w trakcie pobytu naszych Gości.

 

powrót do listy aktualności

Aktualności

Zabawa Andrzejkowa 2020 r.
Zabawa Andrzejkowa 2020 r.

Serdecznie zapraszamy 28 listopada do Hotelu Badura***.
Gwarantujemy wyśmienite jedzenie i zabawę z Dj-em do białego rana.

więcej >

Regulamin funkcjonowania Hotelu/zasady zapewnienia bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem COVID-19
Regulamin funkcjonowania Hotelu/zasady zapewnienia bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem COVID-19

Otwarcie Hotelu Badura ***
4 maja w ramach II etapu luzowania restrykcji bardzo ostrożnie otwarliśmy dla Państwa Hotel Badura ***

więcej >

DZIEŃ KOBIET 7 MARCA 2020 R.
DZIEŃ KOBIET 7 MARCA 2020 R.

Miłe Panie "z miłości do piękna" Hotel Badura zaprasza jak co roku, dnia 7 marca o godz. 20:00 na szaleństwo z okazji Waszego święta

więcej >

Wesele - korzystna oferta

Dowiedz się więcej o promocji weselnej listopad - marzec

tel. 790-708-709