Aktualności
Regulamin funkcjonowania Hotelu/zasady zapewnienia bezpieczeństwa w związku z zagrożeniem COVID-19
Otwarcie Hotelu Badura ***
4 maja w ramach II etapu luzowania restrykcji bardzo ostrożnie otwarliśmy dla Państwa Hotel Badura ***
Otwarcie obiektu wiąże się z wprowadzeniem wielu standardów i wytycznych ustalonych przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS.
Celem wdrażanych procedur jest zwiększenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla pracowników (obsługi) oraz gości Hotelu. Minimalizowanie ryzyka zakażenia Gości oraz innych osób z zewnątrz, w tym dostawców. Ograniczenie liczby kontaktów na terenie Hotelu w danym przedziale czasowym, w ramach zabezpieczenia przed ryzykiem zakażenia. Kompleksowe działanie dostosowane do etapu zaawansowania stanu epidemicznego.
Zapewnienie bezpieczeństwa w Hotelu Badura ***
- Umieściliśmy w widocznym miejscu przed wejściem do Hotelu i w recepcji informację o maksymalnej liczbie klientów mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu. Umieściliśmy szybę ochronną/przeciwwirusową w Recepcji Hotelu.
- Umieścilimy na terenie Hotelu dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne dla Gości, a w szczególności przy wejściach na teren obiektu, w obszarze recepcji, przy wejściu do windy, punktów gastronomicznych oraz przy wyjściu z toalet.
3.Zapewnimy możliwość zakupu maseczek ochronnych w recepcji.
- Wywiesiliśmy w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.
- Zapewnimy sprzęt i środki oraz będziemy monitorować codzienne prace porządkowe, ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni dotykowych - poręczy, klamek, włączników światła, uchwytów, poręczy krzeseł i powierzchni płaskich, w tym blatów w pomieszczeniach pracy i w pomieszczeniach do spożywania posiłków będziemy przestrzegać wymaganego dystansu przestrzennego między personelem a gośćmi (minimum 2 metry).
- Ograniczymy do minimum czas przebywania gości przy recepcji (preferowana forma płatności karta ).
- Ustaliliśmy i będziemy kontrolować maksymalną liczbę gości w hotelu– na podstawie liczby dostępnych pokoi.
- Wyłączymy z użytkowania pomieszczenia takie jak: kącik zabaw dla dzieci, sala regionalna/bilard, w których mogą tworzyć się skupiska ludzi, do czasu wejścia w kolejną fazę odmrażania. Umożliwimy korzystanie z w/w przestrzeni w sytuacji wynajęcia na wyłączność przez gości hotelu wspólnie zakwaterowanych.
- Istnieje możliwość użytkowania sal konferencyjnych na zasadach opisanych aktualnymi przepisami prawa (zachowanie dystansu społecznego wynoszącego minimum 2 m odległości osoby od osoby.
- Obowiązywać będzie bezwzględny zakaz przebywania w Hotelu osób nie zakwaterowanych.
- Będziemy na bieżąco dezynfekować, nie rzadziej niż co godzinę, ogólne toalety, windę, blat recepcyjny (po każdym Gościu), klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów, urządzenia w pomieszczeniach socjalnych oraz innych, często dotykanych powierzchni .
- Będziemy precyzyjnie dozować profesjonalne środki myjące w każdym pokoju.
- Rutynowe sprzątanie pokoi/tzw.: pobyty odbywać się będą tylko na specjalne życzenie Gościa.
- Po każdym Gościu będziemy przeprowadzać rutynowe sprzątanie pokoju i dezynfekcję wszystkich powierzchni dotykowych (w tym oparć krzeseł), sprzętu (np. piloty) i łazienki oraz po sprzątnięciu pomieszczenia – będziemy ozonować wnętrza !!!
- Pokój będziemy ponownie wynajmować po zakończeniu dezynfekcji w okresie zgodnym z instrukcją urządzenia służącego do ozonowania, zaleceń producenta zastosowanej technologii.
- Personel sprzątający będzie wyposażony w przyłbice i rękawiczki. Pościel i ręczniki będą prane w temp. min 60 ºC z dodatkiem detergentu. Prane i dostarczane będą w reżimie sanitarnym.
- W Hotelu obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
- W miarę możliwości będziemy systematycznie wietrzyć wszystkie pomieszczenia Hotelu bądź będziemy ozonować powierzchnie wspólne, w wyznaczonych zakresach czasowych.
- Funkcjonowanie restauracji i barów hotelowych w reżimie sanitarnym (z uwzględnieniem zakazu organizowania posiłków w formie bufetu).
Posiłki będą w formie tylko serwowanej, tylko dla Gości Hotelu w przestrzeni restauracji z zachowaniem minimum 2 m odległości między osobami spożywającymi posiłek lub dostarczane do pokoju.
- W związku z zagrożeniem wirusem COVID – 19 Hotel ma prawo do zawieszenia lub ograniczenia usług, które zwiększałaby zagrożenie Gości oraz personelu.
- Wyznaczymy oraz przygotujemy (m.in. wyposażone w środki ochrony indywidualnej i płyn dezynfekujący) pomieszczenie lub pokój, w którym będzie można czasowo odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.
- Przygotujemy i umieścimy w określonym miejscu (łatwy dostęp) potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych.
- Poinformujemy wszystkich Gości oraz potencjalnych klientów Hotelu o procedurach bezpieczeństwa zastosowanych w związku z wirusem COVID-19 w obiekcie.
Zarząd Hotelu będzie Państwu wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa w trakcie pobytu naszych Gości.